søndag 16. september 2012

Strikk!

Alle som strikker må ha ei strikkepose eller ei strikkeveske. Jeg skulle egentlig sy min egen pose, men da jeg fant denne kanvas-vesken på Panduro Hobby til bare 44 kroner kjøpte jeg den istedenfor. Nedenfor er en liten DIY eller GDS (Gjør Det Sjøl) oppskrift på hvordan du enkelt kan pynte opp din strikkeveske =) 

Enkel veske fra Panduro
Photobucket
Print ut ønsket tekst/bilde på et litt tykt ark og klipp eller skjær ut med egnet verktøy, jeg brukte en tapetkniv.  
Photobucket
Legg vesken på et flatt underlag og legg sjablongen på vesken. 
Photobucket
Skravèr over sjablongen med en tekstiltusj, maling eller spray i ønsket farge. Jeg brukte svart tekstiltusj (2mm) til 21 kroner. Husk å legge en pose eller lignende inni vesken hvis det er fare for at fargen skal trekke igjennom. 
Photobucket

Photobucket
Fiks ferdig! Stilig strikkeveske til strikketøyet! Jeg holder på å strikke en genser, det går litt sakte men håper jeg blir ferdig før jul =P Skal selvfølgelig vise dere resultatet når den er ferdig! 
Photobucket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar