mandag 4. april 2011

Vintageshopping i Indre København

Siden jeg nettopp har vært en tur i Køben er det vel på sin plass med en liten vintageguide for de som skulle ta en tur med båten eller de som er på en liten shoppingrunde.


TimesUp Vintage
Krystalgade 4
- Er du på utkikk etter en vintage YSL jakke eller en vintage Chanel bag er dette butikken for deg!



Wasteland
Studiestrædet 5
- Nydelig retro- og vintagebutikk med fokus på 70- og 80 tallet.



Kitch Bitch
Læderstræde 30
- Litt rotete men bruker du litt tid finner du mange skatter!

 

The Second Way
Studiestræde 15
- Som Kitch Bitch bare litt dyrere.


Neste gang jeg er i køben skal jeg definitivt sjekke ut disse butikkene:


FN92
Larsbjørnstræde 6



Fisk
Skt. Peders Stræde 1

Larsbjørnstræde 11

Er det noe jeg har glemt, butikker jeg ikke har fått med meg eller om dere bare har noen tips er det bare å legge igjen kommentar!

1 kommentar:

  1. Ble det noe vintageshopping? Kan du legge ut bilder? :)

    SvarSlett