fredag 7. januar 2011

Bloggchips!

Jeg leser et par andre blogger, det må jeg innrømme..;) Her følger en liten oversikt:
Maya Vik – Norges kuleste bassist og jente generelt. Helt siden første episode av Storbynatt har jeg ønska å freshe opp bassferdighetene mine fra barneskolen da jeg rocka Wet Wet Wet  - Love Is All Around på scena!

Linnéa - Den alltid like sjarmerende Linniiie lyser alltid opp dagen min. Hennes dystre syn på livet gjør at livet mitt virker som en drøm.

Dagens Outfit – En side hvor alle kan sende inn outfits eller bare se på andres, nydelig om du trenger litt inspo. Marie og Dennis står bak denne bloggen.

FotballfrueCaroline er irriterende perfect, men jeg klarer ikke slutte å lese bloggen hennes. Hun er utrolig flink og er skapt til å skrive. Hun engasjerer og inspirerer.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar